...EN HELT NY VÄRLD

 Hej alla glada!
Idag vaknade jag runt 9 då adam kom in å väckte han, skulle nämligen vara barnvakt idag. Gick upp gjorde frulle å sen gick vi ut på promme jag o han. Vi kom till pappa först där vi hejjade lite snabbt på han å sedan gick vi vidare mot stan där vi bor.. När vi kom hem igen hade vi vart ute å sisådär 1 tim. kanske. kändes skitbra! Några snygga kort knäppte vi åxå :).

Puh, hemma igen då gjorde plättar till oss båda å då ringde mamma å frågade om vi vela hänga med ner till biänge å grejja lite, lungt, det kan vi. Så det bar iväg till Boänge. Inte fatt jag gjorde så mkt där, blev väl en massa solning, lite hjälpa till i trädgården, å käka smultron å spelade lite fotboll med adam, mamma klippte gräset ^^.
Bränd som fan är jag på ryggen IGEN!?. tänker aldrig på att det finns ngt som heter solkräm heller. :/

Kom nyss hem så ska väl inte gö så mkt nu, micke fråga om jag vela va med han svesse joakim josse sandra å milla å tälta på göthes gård, såå kan jag väl men får se om det nlir ngt av de då :). annars blir det lungt idag !. tjing /SB




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0