...BACK HOME AGAIN

Dåså, då har man vart i huvudstaden igen då över helgen, vi bodde på Park inn väldigt fint hotell har inte bott där förr faktiskt . Jag å David hade ett rum å mamma å Kent hade ett annat, eller ah vi bodde iaf brevid varandra då..
Berättar lite kort om det vi gjort eller får se hur kort det blir ^, det mesta vi har gjort är å shoppat tror jag haha, annars har vi gått runt i området å kollat lite..

I lördags då på kvällen va det såklart Djurgården - Göteborg här på Råsunda så då när vi gick ut va det kaos när matchen var slut, fick se lite slagsmål här å där faktiskt å 70 miljoner poliser å poliser som satt på häst åxå, det va lite komiskt, har jag inte sett. Men så poliserna fick vara med på lite kort som ja knäppte haha.  

Vi har också vart ute å käkat på härliga ställen :), god mat å allt.. å som sagt knäppt miljontals kort. Riktigt skönt att komma bort lite, även fast det va bara 3 dar ungefär men iaf ! Såg faktiskt också några på stan när vi va där som kom härifrån sandviken, en lärare från min skola Vera, och Andreas Svenssons lillebror å familj, dom bodde tydligen på samma hotell som oss, det märkte jag idag när vi skulle hem. Men iaf, kan gö en lista på vad jag köpt :

Blommig Ring - Glitter
Blommig Ring - Gina Tricot
Sten Armband - Gina Tricot
Vita Brillz - Gina Tricot
Silver/Vit Bikini - H&M
Blårutig Tunika - Vero Moda
Vit Väska - Gina Tricot

Ja, det var väl allt, skulle köpa mer skor också men hitta inte riktigt det jag ville.. men iaf så hade vi det sjukt bra å sjukt kul, bilder sätter jag in i nästa inlägg för sig själv annars blir det här fördunrans långt, Puss på er /sb

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du verkar haft en KANONHELG ;):D

2008-07-13 @ 19:22:54
URL: http://jenniiesvensk.blogg.se/
Postat av: /SB

ABSOLUT :D hah, men skönt å vara hemma nu iaf å få träffa alla sötungar tex höhö!

2008-07-13 @ 19:25:50
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0