That's It

Prao idag å :) lungt å skönt idag, satt bara å hjälpte alla med sina blommor sak som vi har ordnat till dom ..
dom blir skitfina, duktiga är dom åxå ! japp men de va en bra dag idag..
När vi sluta skjussade emelie hem mej eller nästan hem iaf ^^ , sen så kom jag hem kolla å kylskåpet men äsch palla inte käka ngt så jag gick upp å sov HAHA!.. skönt vare ^^.. vaknade sen å då skulle vi käka mat .. köttbullar å makaroner blev det.. not my favourite.!, men men sen blev det slappis framför tv å doota hela dagen tills nu , eller jag kollar på tv nu å roomservice , å sen blir det TOP MODEL ! . huurejjj! , så bäst ! ,
har kikat på kläder & skor igen nu å vill ha allt som finns, känns det som !. så sätter in lite exempel^^
skriver kanske sen , nu ska jag njuta med mina chips framför Top Model snart ! ...  Tjiaao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0