Talang 2008

Wooow vilken dag hah.. eller jag veinte ^^ igår va jag å emelie in till valbo för att shoppa lite men en till anledning va att vara med i uttagningen av TALANG 2008 :) . först så fundera lite å bestämde oss för att inte vara med men sen när vi väl va där så fixade vi till det att vi skulle vara med hah , skrev på papper å fick nummerlapp om när vi skulle kö :) . ja va apanervös så jag bah nä vi skiter i det här hela tin men emlie va skitnervös hon åxå men hon peppade på så hon fick med mej iaf,  japp först vare information om när det skulle vara å så å vi skulle vara bland dom sista ungefär vid 2 tiden ^^ men det kändes bra ändå för då kunna vi se alla andra åxå ^^ ! . jag vetinte men kanske 15-20 st var med ! . så medan kikade vi på alla bidrag å gick runt å kika på kläder.. när klockaan väl va 2 så höll man på å döö ju ! , tillslut ropade dom upp oss man bah shit nu går jag hem ! .. EMELIE & SOFIE ropade en tjej som jobbade på Tv4 ah jag gick först upp å emelie kom efter ah där stog man å musiken slog igång då vare bah köra igång å glömma bort ALLA asså det var asmktfolk!! . men bara glömma de å börja sjunga ! vi kom väl igång bra men va nervösa , mickarna lät lite tyst i början typ nångång men de ordnade sej å vi körde fullfart! :D . japp när vi var klara så gick vi ner! , vi kände att det blev rätt så braa men tyvärr kom vi inte vidare ^^ . men asså herrejösses! att ändå så ställa sej där uppe på scenen å ah vette fan huuuur måånga de vaa men shit! å sjunga inför dom när man knappt vågar ställa sig inför klassen å prata asså det var stort ,fan vad nöjd man blev ! nu jäävlar ska jag våga mera har jag bestämt vi sjöng tom live där inne inge inspelat å ingenting ( I don't dance heter låten ! ) !!
haha men goooodie gick det ! tiden gick så fort så vi ska åka in på onsdag å shoppa istället ! xD .
Idag blire en slappis dag men musik film å ngt gott till ^^ .. imon ska jag förmodligen vara med Jennie iaf för att hon åker ju sen på torsdag :/ . men men heh VÅREN ÄR HÄR  iaf ett stort + ! asså töntigt om de kommer snö nu!
Men nu ska ja draa BYeeeeeee <3

image144


Kommentarer
Postat av: J.b

Åh dööda, hur fan vågade ni då? :-o
Skulle ha dött ja..

2008-02-25 @ 22:21:42
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se
Postat av: Sofiee

hahha jadu fråga mej inte ! fan vad stolt man blev då ! :D

2008-02-25 @ 22:56:55
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se
Postat av: bellis

dödaaaa, herregud. att ni våga ens :) skulle aldrig vågat, svimmat äre vad jag skulle gjort

2008-02-26 @ 18:21:57
URL: http://iiiiisabelle.blogg.se
Postat av: Sofiee

hahaha de trodde ja vi skulle å men vi bah klev upp på scen å körde hah :D . shit asså ^^

2008-02-26 @ 21:57:24
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0