Sportlov!

Helgen har börjat kanon å jag ska tillbringa den med Emeliee hade jag tänkt mej eftersom det är ff här hemma hela hela helgen , känns underbart ! , fredan va en rolig dag med stojj å skratt å en cyklingtur runt om i sandviken 3 på natten xD haha de är vi de ^^ .. Idag äree lööördag å känner mej på topp, emelie sitter här bakom mej å ser på nyss kollat på Melodifestivalen och tyckte att det va synd om Isaksson som inte kom vidare , istället Frida :( .. men men BWO va iaf Bäst ! .. nu ska vi stojja runt ännu mera får se vad det blir, sjungit Singstar har vi åxå gjort men de är inte så himla ovanligt precis ! .^^ jaja Sportlov som sagt å det känns Greaaat! ,nu äre softa som gäller hah !
imon äre valbo för mej å emelie som gäller, shopping on! synd att dom stänger fem men blir nog fler gånger innan denna vecka är slut ! Lääängtar som faan tills imon, då jävlar gäller det för mej å emelie å helvete om det inte går för sej ( ingen vet vad jag snackar om^^ ) . men det ska bli underbart å uppleva det å hoppas vi kommer synas mera efter just den stunden ! :D . Yeaah That's it, nog sagt nu, nu ska jag kila till min friend som väntar på mej !
vi ska haree KÄnon nu, kanske blir en cyklingtur idag å ^^ vem vet xD ..
Goodbyee my Loover <3

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0