Redan Helg!?

Gudans vad fort denna vecka gått då , knappt så man hinner med i svängarna nå mer ^^ men sköönt de äre iaf !
Idag blir det en lugn fredag med mys med mej Själv^^ å Let's Dance Tacos å COLA ! funkar riktigt bra å sen har man godis å tugga på :) .. känns skönt å tare soft idag bara .. Skolan gick OK ! , typ hade 2 prov idag först om Romantiken å sen om Pärra ^^ men de gick skapligt iaf å jag är Nöjd :)  Efter skolan dampa ja lite på mami för ja inte fick skjuss hem eftersom hon inte kunde åka från jobbet just den tiden ja sluta, så där stog med man emelie brevid sej å va assur XD ,men inte så himla lätt med kryckorna :/ men men .. jag ringde Jennie istället å fråga om hon hade lust å cykla en sväng asså ja menar så jag kunde få skjuss av henne ! Lika snäll somvanligt så sa hon ja å hängde med ut ! , hon skulle käka upp sin bulle först sa hon sen skulle hon komma ^^
hon kom å då drog vi oss neråt mot Jernvallen å vi stannade i korsningen å snacka fan hur länge som helst sen kom vi på att vi kanske skulle mooova på oss lite å jag gav ett förslag om att gå in på Jernvallen å värma sej å då passade man på å pissa lite å ^^ .. Vi mötte Milla vid ingången ungefär å bytte några ord med henne sen gick jag Å jennie upp på läktaren å kika på nå elever som hade idrott ^^ , de va riktigt kul å se .
Ungefär kl kvart i 4 ringde mami mej å DÅ kunde hon hämta mej .. så hon kom väl ungefär 4 å då drog vi oss hemåt Of course sa jag Hejdå till min Jennie å ^^ ..
ah men sen när man va hemma, la jag mej i soffan å sov lite somvanligt ! . SKÖNT! å efter de så höll ja på å frysa ihjäl så det blev ett sköööööönt bad :)
Well,Well snart äre Let's Dance dags å tagga ! BYE
image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0