lördag lördag lördag ..

Här sitter man med handuk virad runt huvve å en handuk runt kroppen ^^ har nyss tagit en skön dusch !
Nu dunkar jag musik så inibomben å då menar ja högt åxå ! ensam hemma så då lär man passa på annars blire bara tjat om att man ska sänka ^^ . Mami kommer antagligen snart från Kent å hon skulle köpa med donken mat , känns gott . Runt 4 ska man till Emelie ungfär då är man väl klar här hemma I guess sen ska jag tillbringa min lördag kväll/natt hos emelie , ska bli trevlans :)
Skulle kikat på mitt lags träning idag men orka inte stå där ute i snövädret heh ,  Guudans ja vakna halv 10 idag av nån anledning å då va ja banne mej Pigg åxå .. fattar inte de, men iaf asså de snööa som inihelvete då, å de va inte små snöflingor heller hah ! de va coolt å se ^^ men varför snö nu ?!
NU VILL JAG HA SOMMAR! , sola bada å hare Göött .. japp ska väl klä på mej lite kanske om ja orkar hih .
Hungrig är man åxå så hoppas mami kommer snart ,  jajaa skriver väl mer imöra antar jaa  !

image91


De man inte vet får man ta reda på ^^
Bye


Kommentarer
Postat av: a

hahaha, känner igen ordspråket jag ;), har man småsyskon så har man :D

2008-02-03 @ 12:42:27
URL: http://annneliii.blogg.se
Postat av: Sofiee

hahaha, jaa så bäst juh XD

2008-02-03 @ 21:39:33
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0