Kul KUl kuL

USCH ja hatar verkligen allt pluggande ska bli skönt nästa vecka med prao å sen veckan efter lov !
men sen när man kommer tillbaka kommer det börja om igen :/ ..
VILL HA SOMMARLOV !
men men.. är ett tag dit, idag vare skola, gick ganska fort idag vad jag kände å sen vare hemåt .. kika lite på tv åt lite å sen började mitt pluggande som inte har slutat än eftersom jag lär plugga på glosor nu å som ja hade glömt bort, känns sådär lite taskigt gjort av mig ! hööh men jag brukar få in dom i huvve ganska lätt å det är inte så himla många så de går väl bra men efter det är bums i sängen ååh guud va jag ska sova , somnar snart asåå,
sovmorron imöra, till 9 , inte så länge men ändå sovmorron, ska börja kören imon åxå med Bella Anneli å Emelie, ser fram i mot de eftersom man slutar 9:an å så, så då kan jag ställa mej å sjunga lite fintfint för dom andra ^^

nä nu mina kära vänner ska Sofie plugga gloosor !. jag spyr !
bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0