I need time..

helu, asså de är helt otroligt va mkt plugg vi har hela tiden ! .
Jag tror de va förra veckan eller förrförr veckan ja hade 4 prov å 3 redovisningar på en jävla dag ?!
å nu har NP börjat så nu kommer dom ramla in å på fredag äre svenska prov + musikprov :/
Nästa vecka äre svenska prov + bildredovisning !?  Halööö vart är mitt liv nånstans !? nån som sett de :O
fyfan hatar verkligen de här :/ men men hoppas de lugnar ner sig snart !  PALLAR INTE!
Idag när jag kom hem från the school så ah vare ju dags å plugga ! Förvånad? - NOT!  lär plugga musiken för de är tusentals sidor ju känns det som plus svenskan, tur att det är min författare den här gången så ja kan plugga in svaren å lite till :) Imon äre NP igen, Uppsats ! asså de känns inte bra för ja kan inte alla dom här skrivsakerna dom ska jag åxå plugga på idag !  men men har badat nu i ca 2 timmar höh asså har inte badat på Hundra år så det kändes riktigt skönt å med lite peeling å nån mask i ansiktet , mm götta ! känns fräscht nu ^^
Jennie skickade världens ägdaste sak , vetinte va de heter men nån rolig text :

- Pappa, jag har knullat farmor!

- Men du är ju inte riktigt klok unge, du kan ju för FAN INTE knulla farmor.

- Knullar du min mamma, knullar jag din!

så jäävla kunglig hahaha !! , nu ska jag byta om å sen blire plugg igen ( musik & svenska ) sen blire TV förhoppningsvis :) . hare gött ,byee


Kommentarer
Postat av: J.b

Hahahahahahahahahhahahaha, den va bra ;D

2008-02-08 @ 17:55:32
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se
Postat av: Sofiee

hahaaaah visst varen xD :)

2008-02-08 @ 19:11:15
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0