Fredag/Lördag/Söndag

Godagens! , fredag va jag med Jennie mot kvällningen å det blev Let's Dance såklart plus en massa garvande och tjohejsande.. vi passade lite med en innebandyboll i reklamen och kikade på HJÄLP ( så ägt program )
jaja vi va king på å passa till varandra host NOT ! , men jag hade ett handikapp så jennie låg ett snäpp före mej men jag tror ja va bäst ändå ^^ .. japp ungefär halv 12 drog vi mot henne, hon släppte av mej vid Emelie för hon skulle hänga med mej hem pga att jag inte vågade sova själv hemma ^^ Jennie å jag sa hejdå å sen gick jag den lilla biten som var kvar till emelie.. när jah kom till henne drog vi mot mitt hem på än gång, lite kyligt vare men de gick ^^ vi kom in satt å snacka å sen började vi typ dansa tror jag elr nått sånt ^^ ..
Tideen gick å konstigt nog la vi oss typ vid 4.. Vi vaknade sen på lördagen ungefär 12 då va vi döö hungriga å köpte Pizza av Emilé Azar. Har nästan glömt bort honom, såg hans senast när jag å Frida Praoa i 8:an på American tror jag de va :) så det var kul å se han å :) . God Pizza gjorde han åxå ! .. Yepp vi gick hem drämde i oss Pizzan å sen sjöng vi SingStar ! , Alltid lika kul varje gång :) . Efter ett tag Kom Jimmy ! . å döda mej ! . han skulle sova hos oss ! .
Vi fortsatte sjunga å dansa å david å jimmy var på rummet.. Mot kvällningen drog vi oss uppåt med Pizzan sen i morse å allt godis vi hade å satt oss där å kolla på Melodifestivalen ! . så bäst ! . Just A Minute låten va ju fan bäst där igår såå sköön ! . Likaså Sanna med hennes ballad, gud så fin, blev faktiskt glad över att dom två gick till finalen konstigt att inte Carola gick till final ! haha men lika bra de..
Yepp efter det så började vi sjunga Singstar igen å sen Kom Putte hit. Då blev de livat XD
dom tre kastade pil å vi sjöng , sen stormade alla boysen in i mitt rum å började snacka med oss , putte skulle sjunga singstar sa han men han vågade inte .. inte dom andra heller . !
Dom gick ut å busa ( tror jag ) en snabbis typ kasta ägg på fönster en gammal klassiker tydligen  ! å sen kom dom in eller nej just ja jag å emelie hade ju låst dörren haha Ziindie ! . så dom kom inte in på ett tag ^^
haha rätt åt dom som dom håller på här i huset ! .
jaja iaf så typ 2 eller 3 gick putte hem å david å jimmy kikade på film :)
emelie å jag satt å snacka i rummet eller dunka Musica ! . ungefär 4 skulle dom sova men efter ett tag kom dom in i mitt rum igen för att kolla på ngt på datten å sen dönade dom musik på mobilen .. japp så där satt man å gjorde ingenting , efter ett tag skulle dom prova å sova igen fast David va trött som en gris men Jimmy hade piggnat till igen ^^ jag gick in å snacka lite med han eftersom david skulle sova å han babbla lite å sen gick jag tillbaka till mitt rum men då hade Emelie somnat xD .. så jag å Jimmy blev själva uppe.. Jag gick ner å sen kom han efter hörde jag då passade vi lite med fotbollen å snackade skit med varandra tills vi satt oss i soffan å tröck på tv å glodde på den ett tag , Jimmy låg i den minsta soffan där man lär ha bena utanför själva soffan så jag erbjöd honom att han fick ligga i den soffdelen jag satt i ^^ . å då bytt vi, Tv:n va på å Jimmy höll på å börja somna ^^ . jag palla inte å ligga i den där minisoffan så jag la mej brevid honom istället . höh men efter ett tag så palla ja inte den soffan heller för ja höll på å ramla ner men sa inget ^^ så jag sa åt honom å komma å vi gick upp till adams säng.. david hade brett ut sig över hela sängen så jimmy fick inte plats å emelie tror jag sov som en stock å jah ville inte väcka na bara för ja sklle sova , det kändes taskigt :/ .så vi la oss båda i adams säng istället , vi snackade lite å typ 7 somnade vi hah , vi vaknade igen 11 ungefär å då hade man sovit 4 timmar, ( inte bra ) men men jag va pigg iaf :D
låg å snacka lite innan vi gick upp, han gick in till david å jag gick in till emelie, då satt hon i sängen å hade vaknat hon med , de va ju bra derå :) . vi gick ner å drack Oboý å myste lite med katten min å sen skulle jimmy hem så han drog sig hemåt å nu sitter jag här å skriver å emelie sitter bakom mej i sängen å kollar på. ska avsluta det här nu, skrivit rätt mkt hah hoppas nån orkis orkar läsa detta nurå XD . Yeaap men nu ska jag dra , blir mera sen ^^ PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0