^^

toodaaY som sagt va jag med emelie ett tag typ till 6, då skulle hon hem å jag gick å käka mat..
kusiner å min morbror kom för att fira mami för de hade dom inte gjort än så de blev lite fika åxå , gottgott :)
efter de så gick jag upp å kika på Singing Bee ! alltid lika bra .. efter de vare Wallander som gällde , eller ah jag sitter å kolla på de nu^^ , imon börjar Praoveckan med emelie, känns skönt å sen blire Sportlov!
på sportlovet blir de massa softa å shopping i fullgas :) har inte shoppa på länge nu så det blir en sväng in till valbo/gävle.. yepp, ska fortsätta kolla nu å sen blire nog en film typ American Pie eller Material Girls !. ska upp halv 8 imon men de funkar nog :)
well well Byeeeee allesammans ^^ 
                                           image117

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0