A perfect Day !

hih idag hade iaf jag å emelie bara en lektion i skolan kändes sköönt ! vi va in till Peo å fråga om Prao , han sa att han hade tröttnat på vårat tjat nu hah ! så han sa att vi skulle ta ledigt resten av dagen till att gå runt å fråga om praoplats så han skrev en lapp till magnus att vi skulle ta ledigt å sen gick vi å visa den å sen drog vi till stan ^^
vi kikade in på olika ställen som typ Apoteket InterSport TeamSportia å olika frisörsalonger men antingen skulle dom bara ha en person eller så hade man för lite jobb å gö där :/ så de blev inget , vi tröttnade å gick å tog en fik samtidigt som jag ringde mamma å fråga om vi kunde få prao där ^^ det gick superbra :)
vill skippa skolan nästa vecka åsså nästa vecka äre ju lov så blire nästan 2 lediga veckor för mej å emelie, kommer inte vara nå skittider hos mamma heller så perfekt blire nästa vecka med prao :)
nu vaknade jag nyss upp av att ja hade somnat tydligen ^^ har sjungit SingStar idag åxå men blev väl lite tröttis å la mej i miiin säng :) . nu ska jag kika på film I Think , å sen blire lite pluggis på nån bildskitsak ! .
well well , jag skriver mer sen <3

bjuder på snyggmåns <3 - brother oh brother..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0