YOU MAKE ME WANNA, JUMP TO THE RHYTHM AND STEP TO THE MUSIC!

Jippie!! ,slutade typ kvart i tolv idag, suveränt! men mindre suveränt att vi inte kunde spela upp vår teater idag pga att Amanda var sjuk. (''denjäveln'') Haha, nä men så vi skulle visa upp våran på tisdag alltså då vi har nästa svenska lektion, så det blev fyra uppvisningar idag å det kommer bli tre uppvisningar nästa tisdag då om jag räknade rätt, det var fler personer sjuka i andra grupper åxå, men alla som visa upp idag var kanonbra, fick sig många garv t.o.m! Efter alla uppvisningar fick vi julfika och sen fick vi gå hem.. Har sjungit lite för mig själv nu eftersom man lär passa på då man är själv rättare sagt . Ikväll drar jag nog mig ner mot Boänge, somvanligt på torsdagar kan man säga!
Helgen visar sig vad som duker upp, har no planer alls... Aja jag kmr skriva mer sen så hare gött så länge Tjing /sb
Tog även lite kort under dagens gång, kan visa er alla snyggingar jag knäppt på :)




Kommentarer
Postat av: matilda

haha, hur snygg va inte vi då :D

2008-12-05 @ 11:36:41
Postat av: madelene

haha, hörde om eran lilla missuppfattning, stor som berget, haha! ;D

2008-12-05 @ 16:26:28
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0