WE'RE ALL IN THIS TOGETHER

Trebo kvällen var kanon igår, jag å Emmi hämtade choklad i omgångar plus en jädra massa mat. Mysigt var det med alla som var med :) Jag å Emmi tog sedan en taxi hem och de andra tog även en taxi fast hem till deras place då. När vi kom till mig sjöng vi såklart, såg att Beck - Annonsmannen gick så vi kikade även på den. Mot 5 halv 6 på morgonen hade vi lite ''disco'' hemma här för ss själva med gamla godingar, ni vet då kanske 5-6 år sen tillbaka, Vengaboys, Dr Bombay, Daddy Dj bla bla.. askul va det å måste sett ut som två studsbollar...

Vaknade runt 2-3 idag då, gjorde inte ett piss och Emmi åkte sen hem. Jag har inte gjort nått alls idag, har kollat på Hairspray och High School Musical 1, det enda jag gjort. Om någon timme börjar Wallander - Hemligheten och den kan man ju inte bara missa!! Skola imon fast tkr vi som är klar med marknadsföringen borde få stanna hemma å komma på eftermiddagen men inget man kan gö åt nu antar ja :/ men men börjar 9 iaf, så det blir tåg imon skönt. Nu taggar vi Wallander HÖRS Tjing /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0