WE CAN GET INTO THE GROOVE, I CAN WATCH YOU MOVE

Igår var man å kollade in nya boendet som vi ska flytta in till den 24 januari. Nu ser det ut som skit rent utsagt haha, eller rätt fint men inte vår stil av fint om man säger så. Men vi kommer få gratis omrustning i köket. Sen ska vi rusta om i hela huset känns hur skönt som helst, jag å mami har suttit å snackat två dar i streck nu om vad å hur det kommer se ut. MMMM jag längtar, vem älskar inte inredning?

Aja slapp dag idag, har suttit framför datajäveln hela dagen å ÄNTLIGEN skrivit klart reportaget plus bokrecensionen. Nu är jag snart klar med marknadsföringen, tänkte tajma in och göra allt klart idag så kan ta det ledigt imon bara. Om en halvtimme börjar Titanic på 3an som jag tänkte se va ju 798 års sen jag såg den sorgliga filmen :/ så kanske ska avrunda nu å fortsätta arbetet en sväng, ska banne mig hinna! Sen resten av kvällen ska jag njuta av cola å kladdkaka. YEAH vad nyttigt, I like it :) Hörs senare :) Tjing /sb

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0