AT THE END OF THE DAY

OM JUST DIG
NAMN: Sofie Bergqvist
FÖDD: 920626
BOR: Sandviken
SMEKNAMN: Soe.
FAMILJ: Mamma Pappa Bröder Katt. 
SKOLA: Thorèn Business School

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON: Inte någon, något :)
ÅNGRAT NÅGOT: Har jag säkert.
LJUGIT: Vita lögner, jo vars det har jag!
SVIKIT NÅGON: Nope.
KÄNT DIG SÄMST: HAHA ja
GRÅTIT: Yes!
SKRATTAT: Varje dag!
VARIT SJUK: Lite småkrasslig bara..
VARIT UTOMLANDS:
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Men ja :D

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA: Till filmer för det mesta (:
SKRATTAR DU OFTA: HELL YEAH
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Trött
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Goooood 
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Aldrig
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Japp
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: I kändisar? Allt för ofta haha!
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Jorå!
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Som sagt jag har stadigt sällskap med mina kändisar ja xD
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: What?
SKA EN TJEJ VARA SÖT ELLER HET: Kan ju vara båda, eller hur?
SKA EN TJEJ VARA LÅNG ELLER KORT: Behöver ju inte va 2m iaf (A)
SKA EN TJEJ VARA BLOND ELLER BRUNETT: Lika fint båda två så..
FÅR DU MÅNGA TJEJER: ? Jag föredrar Guuys :D

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: Brunett
ÖGON FÄRG: Blå/grön
LÅNGT ELLER KORT HÅR: Långt, eller längre ner än axlarna iaf..
SNYGG ELLER FUL: Het som alltid?
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Det duger väl.
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT: Yes (A)
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Ja faktiskt (:
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Inte nu :/
SMINKAR DU DIG: YES!
KÄNNER DU DIG VACKER: Inte nu iaf.. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0