TONIGHT IS THE BIG NIGHT!

Uppesittarkvällen kollade jag lite smått hit och dit på, va mest med där då vi skulle spela bingo. Jag som alltid brukar vinna en 100 lapp på det där spelet, rackarns idag vann jag nada... Tröttnade på det efter ett tag och satt igång High School Musical 3 istället, Kent hade laddat ner en jävligt bra kvalitè på den nu så perfekt! Efter den blev det även Twilight HELL YEAH vad jag älskar den!
GOD JUL kan jag säga lite smått sådär nu så överdriver jag lite mer med orden senare "idag" haha.. Ska inte gö ett piss nu, kanske hämta min energydrink fast då kommer jag vara uppe all night long, I know that.. men jag vetinte så sugen på den och vafan det är ju ännu lov så!

Blir bara senare och senare om jag sitter å nöter här så ha en bra kväll :) (ni som är uppe) Tjing /sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0