THIS IS REAL, THIS IS ME

Ja jag å Emmi lyckades inte så bra med att vakna kl 5 idag på eftermiddan.Gick upp typ direkt och mami skulle hämta Adam och handla så vi drog med henne på samma gång så Emmi kom hem. Skjussade hem henne först och sen åkte jag å mami och handla lite smått och sen hämtade vi Adam. När vi kom hem till boänge igen gick jag å la mig haha.. Jaa gissa om jag var trött joo det va jag, så käkade inge kvällsmat så vaknade kanske runt halv 12 nu på natten igen. Inte bra för nu blir jag väl uppe hela natten till morgonen istället, och hungrig som ngn jävla dåre! 
Har hunnit med att skriva 4 inlägg nu iaf, det här blir femte, så nu ligger jag inte efter iaf haha..
Okej, kvällen återstår å se hur den blir jag ska äta iaf Tjing /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0