TÄND ETT LJUS FÖR ALLT DU TROR PÅ, FÖR DEN HÄR PLANETEN VI BOR PÅ TÄND ETT LJUS, FÖR JORDENS BARN!

Guuud det strömmar skitsköna bra jullåtar ur mina högtalare nu, säg ngt som är bättre med poppig julmusik såhär nära julen, sjukt underbart enligt mig iaf! Colan har jag brevid mig också, just ja en popcorn skål åxå haha gud vad nyttigt det lät, men har fanimig inte käkat på hela dan så nu får jag i mig ngt riktigt iaf ;) .
JA imon då ska jag å Emmi in till valbo en sväng och inhandla lite julklappar å ja vem vet det kanske dyker med ngt roligt till sig själv också! DET SKA DET GÖRA, heter det ja. Aja kvällen har bestått av dator, och nerladdning av sådär skööön musik, ska väl dra igång en film innan jag sover sen också. Ska faktiskt upp typ halv 6 eftersom jag är i boänge å både Kent å mami drar ju, Kent jobbar å mami min ska ju såklart med syster sin till sthlm å shoppa, fan vad fusk! men men.. min dag kommer efter jul då jädrar blire shopping! aja så måste hänga med mami kvart över 6 så hon hinner till bussen dom ska åka in med :)
Men ser fram i mot dagen imon å nu blire fortsatt trevlig kväll för mig med julstämning! Tjing /sb

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0