TAKE ME AWAY!

Jag som skulle hänga med Jennie till Jernvallen idag och kolla på match å sedan va med henne efter, nä jag har ont i halsen å huvudvärk så det sprakar, tajming? LOV-JULAFTON-MELLANDAGSREA-NYÅR-LEVA!? ska det bara gå bort om ja ska bli sjuk nu, NOT kan jag säga jag ska fajtas med bakterierna och vinna så jag får mitt lov exakt som jag vill ha det :)

Ikväll är jag inte i boänge iaf. kommer vara hemma nu i mitt place och det får väl va en lugn dag idag då kanske.. Har inte mkt att gö annars ändå så, men ska iaf slå igång filmer som high school musical och twilight, såg på Emmis blogg om Pirates of the caribbean 4, läste om de på ngn sida om Zac Efron. sicken tur att jag är intresserad som fan av dom filmerna så den ska jag se! haha därför är jag sugen på att se båda dom filmerna nu där BÅDA hetingarna är med, vi hörs Tjing /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0