SING WITH ME

Puuh, eftersom jag var borta i helgen å inte kunde se på Britney Spears dokumentär ''For The Record'' har jag suttit och kikat på det på MTV.com nu en sväng, kan säga att det var jävligt bra iaf och väldigt intressant. :) Tur att man har sovmorgon imon till 12 och har då idrott så kan vara uppe rätt sent idag tack å lov, för jag är inte sådär värst trött än.. Men hade egentligen inget vettigt att skriva men uppdaterar lite snabbt här nu iaf då :), usch har ont i magen nu efter chokladsmeten jag gjorde, jag brukar inte käka godis å skit i veckorna men nu fick jag nå jävla rus helt plötsligt och bara lääära ha kände ja, men men nån gång sådär kan väl inte skada?
Nu ska jag hämta ngt att dricka å sen lyssna på music å hare gött, och eftersom jag snackade om Brittan där uppe så kan ni ju gå in å lyssna på hennes nya video - Circus, rätt grym enligt mig! Tjing /sb





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0