NOW OR NEVER!

Berättar väl lite kort om dagen, skola kan säga att den va rätt dryg men ändå skön? gick en gnutta på stan med Emmi så hon fick byta lite grejjer hon köpt å inhandla lite nytt, åkte hem och följde med dadi min för att fixa flyttlådor till flytten med Mami, ah vi ska flytta med inte långt, haha typ andra sidan kanalen från där vi bor nu S K Ö N T. Jävla ruckelställe jag bor på.. men i januari då står denna tom. Efter det har det inte hänt så ininormen mkt.. Tänkte lägga mig tidigt idag pga min tröötthet! usch, men ska banne mig hinna öppna min jäädra HSM kalender nu! 3 chokladbitar till mig thank you!
Kort och lagomt inlägg idag, imon blire väl dramatiken hela dan i skolan å dags för uppvisning, Kill me! Aja hörs imon folk Tjing /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0