MOVE YOUR HANDS UP

Ojoj nu blire en jädra mkt skriva här så var beredd...

Fredagen började med en avslutning i skolan med lite smått lekande i början eller jeopardy rättare sagt och sedan lunch, julbord faktiskt och efter det skulle vi dra oss ut på stan med facklorna. Självklart skulle jag hålla i en fackla :D haha.. Vi började gå och hade inte kommit nå långt då en massa reportrar och fotografer från svt börja springa hit å dit med sina kameror och filmkameror Haha, så mkt kort har dom å en massa filmande, har inte sett ngt från de på tv men kanske kommer vem vet, kommer ihåg att jag gjorde en jädra min in i kameran iaf xD
Kom sedan vid konserthuset ungefär och där läste först fredrik upp ngt slags dikt eller vare va, högt å tydligt med jädra inlevelse haha! å sedan hade Henrik ett fint tal dessutom, å lika där var svt på gång :)
Efter allt fick vi jullov. Jag å Emmi väntade på bussen ett tag, sena jävel! och vi åkte hem, fast när vi kom hem åkte jag tillbaka ännu en gång hah för skulle handla in en mask till självaste maskeraden på kvällen..
(fick även julklapp från Jenna och skolan, BH och godis från Jenna <3 och en mössa HAHA från skolan Thanks till båda)




Jag kom hem igen strax därefter för jag hittade en mask rätt fort, eller köpte två för ja visste inte riktigt vilken av dom som va bäst, Mami hade köpt rött läppstift till mig åxå å även ett nytt röttglittrande nagellack som skulle användas under kvällen.. packade i ordning och 19 skulle jag vara hos Becka. Kom dit och jag bytte om till de jag skulle ha på mig. (Emelie förlåt, hade såklart Lovat dej att få se en outfit på hur jag såg ut, men bara för att jag lova så glömde jag bort det såklart, men du får se masken iaf på bilderna nedan, kan visa dej en annan gång hur jag såg ut hih..)
Jag fick väl kalla mig själv the evil princess eller liknande och Becka catwoman eller ngt sånt.. Partade lite för oss själva i några timmar innna Rebecka kom och hämtade oss med Mamma sin. Åkte till lobby och betalade in, lämnade ifrån oss sakerna och sen var man redo för showtime.. jo visst haha vi kom en timme och en kvart efter att det hade öppnat och tänkte att det är säkert mer folk då, men nej då, 8 personer var det där typ? öööööh tänkte vafan äre nurå, så hade lite skoj för oss själva på dansgolvet innan allt annat rös kom in. MÅNGA man kände såklart och umgicks med alla hit coh dit, inte världens bästa kväll kanske men det var rätt kul och ÄNTLIGEN grymt bra musik, inget jävla rappskit utan perfekt dunk och popmusik love it! ..
Jag och ett gäng gick sedan vid 12 ungefär, skulle hem till ngn men inte fan hittade jag å Becka dit, leta kanske en hel timme!? så tröttnade och ringde taxin så dom hämtade upp Becka och jag gick hem till mig och somnade bums med alla kläder å mitt proppade smink på.. (inte roligt dagen efter)



Idag har jag inte gjort så mkt, städat för en gång skull iaf å vart till Becka å hämtade mina saker.. Men kl 16 va jag iaf på Alba junior match m Jennie på J-vallen. Alba vann väl med en sådär kanske 22-1 eller vare va.. rolig match? Aja jag å Jennie hade kuligt på läktaren iaf och hon kom med en massa nytt skvaller som hon alltid gör och alltid lika kul att höra haha <3 Efter matchen bestämde vi åxå Att vi skulle kolla på match imon igen samma tid.. Cyklade hem i äckel-blöt-regn vädret och kom hem dygnsur.
Slog in lite paket som var kvar och sen kom mami och hämtade mig eftersom vi skulle till boänge. Köpte mat också, kebab denna gång, åkte sen hem. Nyss käkat och nu sitter jag med lite godis å dricka brevid mig och ska snart börja julpynta lite mer här i huset haha, lillbrorsan kan knappt vänta.. Efter det blir det film LOVE ACTUALLY, tack för att den går!! världens bästa film, så fin och vacker asså jag bara älskar den :) så kl 21 gott folk kolla på 4an då!
Kanske ska sluta skriva nu innan Jenna börjar klaga här Hahaa, så nu får ni läsa mkt NJUT Tjing /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0