MEN HALLÅ DÄR, KAN NI TALA OM FÖR MIG VART KUNG OIDIPUS BOR?

Här bor han, här bor han, här bor han! där.
Ja som sagt har haft teater i skolan idag, min grupp och en annan grupp.. Gick super för oss tycker jag även fast det blev lite garv men det har ju alla med så haha. Är även stolt över mig själv som prickade in alla repliker också, trodde jag aldrig, jag som brukar bli så nervös när man ska ställa sig framför klassen där å glömma allt man ska säga, men annorlunda när det är teater antar ja :) Men jävligt snygga var vi iaf, jag var budbäraren, Jenna var Kung Oidipus, Emmi var Tjänare och Amanda var Iokaste.

Jävligt slapp skoldag annars, jag å Emmi gick till Rixfm här i Gävle å ställde lite frågor å kika lite inför vårt reportage. Käkade även på donken med tjejerna också. Har nyss kommit hem å sitter och kollar på Project Runway, ser i tidningen att det bara är bra tv program nu till sent ikväll så gissa vart jag kommer sitta placerad haha.. Men tänkte iaf slänga in ett inlägg nu så det är gjort, kommer mer ikväll! SKOLKATALOGEN HAR ÄNTLIGEN KOMMIT ÅXÅ YIHAAA!, vi hörs Tjing /sb




Kommentarer
Postat av: anni

ni var ju kuung :D

2008-12-09 @ 16:43:04
URL: http://koorven.blogg.se/
Postat av: /SB

haha tkr du xD

2008-12-09 @ 20:39:58
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0