JUST DANCE, GONNA BE OKAY

Okej here we go..
FREDAG
* Jag & Emmi tog bussen in till valbo, innan bussen kom träffade vi på förra deltagaren av Let's Dance alltså Annika Sjöö som kom fram till oss efter hon steg av bussen och frågade vart vi hade lite matställen här i vår lilla stad. Riktigt roligt att träffa på henne, lika glad som på tv haha.
* Kom in till valbo och började med att shoppa saker till föräldrarna typ. Hittade lite smått och gott, käkade även rätt så god mat där också. Gick runt där och helt plötsligt skrek en tjej rakt ut i hela valbo - Stoppa han Stoppa han! En kille i vår ålder kom springandes med hennes väska plus väktare efter, sjukt ju, har aldrig sett sånt där förr, allt bah stannade till.. Riktigt scaryy.
* Tog en tur även till Gävle för att handla min klänning från Vero Moda, åkte sedan hem för att kolla på IDOL. ROBIN ÅKTE UR, ROBIN ÅKTE UR, ROBIN ÅKTE UR! Tjalalalalalalalalalaaaaa! Överlycklig? OM jag är :) Nu vinner Kevin och Alice kommer tvåa som planerat haha!
* Kvällen blev kort men asbra!

    

LÖRDAG
Började med busskrångel å tidbrist typ... Men sen kom vi till Forsbacka å kvällen va grym! Tjejer å killar från alla olika håll, riktigt skön stämning och väldigt trevligt folk, LYCKAD KVÄLL! :)
Aja jag å Emmi kom hem runt 1-2 kanske, eller har ingen aning riktigt men iaf ngt sånt. Somnade bums nästan.

SÖNDAG
Idag har jag å Emmi inte gjort spec mkt, gick till macken för att handla lite cola å nån sandwich grej som vi käkade och blev en lite promme dessutom! Kom hem till mig igen då vi satt i min säng å snackade en del tills jag å far min skjussade hem Emmi och jag fick donken käk därefter. Har inte gjort spec mkt mer heller nu, eller ah har börjat packat ihop en del i rummet, ja flytten blir ju i slutet av januari :) men så nu för en stund sen kom ja hem från Enen, hängde med mami dit, å fick även med mig nya Veckorevyn som ska läsas ikväll sen.. men så egentligen vill ja kolla på Sanningens Ögonblick nu kl 21 men kanske lär tänka på annat, typ att duscha å grejja lite, men får se. Skola imon å har fått nytt ASBRA schema så man är nöjd iaf :) Tjing /sb

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0