JULAFTONSKVÄLLEN 2008

Julen för mig blev bra tyckte ja, men känns så konstigt att den bara är i några timmar, för på många låter julen så stor som om det var ngt man firade i vecka nästan!? wierd det där.. Men då kvällen på julafton kom jag iaf hem tillslut, bråkade lite med mami om att jag skulle gå hem från boänge till bruket mitt i natten som tar ungefär en halvtimme. Slirkade mig ur det där och reste hem med en främling hem HAHA..
Ja faktiskt så gjorde jag de, mami hade precis åkt ifrån stället dit hon följde mig och jag började gå.. Snart efter så va det en bil som köorde sakta förbi mig och så fort den hade åkt förbi började jag ruuna! tänkte omg jag klarade mig, åsså vänder jag mig om då den där jävla biiilen är på väg att vända, Fattar ni paniiken eller, jag började ruuna dubbelt så fort men så fort bilen närmade sig saktade jag ner, annars hade det sett snett ut ju..
Aja bilen började tuta och jag ignorerar allt tills dörren öppnades och ngn började skrika - du tjejen, du tjejen! Jag vänder mig och ser att det sitter en tjej själv i bilen, omg jag kunde andas ut kan jag säga! haha.. Jag gick dit och hon frågade om hon fick skjussa hem mig för att hon ville inte att jag skulle gå själv, själv sa ja - Ja asså jag ska inte åka med främlingar (skattade) men du ser inte ut som en främling direkt.. undrade själv sen varför ja sa sådär, lät ju helt wierd..
Aja TACK GUD att jag fick åka med henne och hon berättade själv att hon nu hade skjussat hennes syster och pappa därimot så hade inge problem med att skjussa mig heller. Sjukt snäll var hon och jag tackade henne minst 10 ggr innan hon åkte iväg.


Jag gick in och sen ringde jag Emmi, så det va bah å luska sig iväg igen eftersom skulle möta henne. Kvällen var grym med en massa inspelning och sjungning och vi la oss fram på morgonen där.. Tjing /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0