JINGLE ALL THE WAY

Ja då har man nästan vart vaken i 24 timmar då, haha jag å Emmi vi kan lyckas vi, köpte in 5 var energydrinks igår plus varsin påse med chips! Började med att sjunga en massa HSM och sedan gick vi över till en thriller/skräck film. All the boys love Mandy Lane, egentligen va den helt what? ska inte säga så mkt men den va lite otäck med tanke på en massa blod och snuskheter men fatta inte så mkt av den haha.. Aja gick väl ändårå, fortsatte sen att sjunga lite och sen satt vi i It's a boy girl thing den har vi sett förr men så grymt bra komedi :)
Sjöng ännu mer och gjorde även Chai Latte, riktigt gott och uppfräschande på ngt sätt, det borde ni prova! Ja kvällen slutade väl inte förnst det var ljust ute och klockan va väl runt halv 10 mitt på dagen då vi la oss, inte trötta precis men vafan ngn timme kanske är bra att sova, så dan före gick man upp ungefär halv 12, så som sagt nästan 24 timmar var man vaken, jippie.. men inte så konstigt när vi drack 4 av våra energys åxå!

Vaknade runt 13 idag, lite sliten eller vad? haha, men ändå så inte sådär riktigt död om man säger så, lite små huvudverk och hungrig som få! Emmi åkte för en stund sen in till valbo och jag har nyss käkat klart min tacos. Ikväll åker jag ner till boänge och stannar där eftersom det är JULAFTON imon?! helt wierd, känns inte som jul imon och är inte ett dugg taggad, eller brukar man kanske inte heller vara, eller jo en aning men nu känns det mer som, jaha äre jul? trodde det var september typ.. ja tiden går fort, får jag mina julklappar så är jag nöjd xD EGO varning kände jag där men men hoppas känner mig mer positiv imon då :) Ska fortsätta kolla på lite tv nu och sedan drar jag mig bortåt. Tjing /sb

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0