LUSSEINNEBANDY 2008

HAHA grymt kul hade vi igår på lusseinnebandyn, tror vi förlorade 3 matcher å vann 2 men huvudsaken att man hade kul å jag gjorde 2 mål också :) Å jag som trodde jag skulle missa Idolfinalen haha NOT, när vi var å käkade mat på torget så hade dom satt upp en storbildstv eller ännu större som en bio typ t.o.m där så jag hann se alla bidrag, hann inte se när dom sa vem som vann men det är väl inte bara jag som fattade redan att Kevin skulle vinna? :) så behövde inte deppa precis, att inte den jag höll på inte skulle vinna, nejnej I'm Happy! Aja träffade många trevliga människor också och jag stannade tills finalen vart slut å linus gick med mig hem en bit å ah var väl hemma runt 6, suck.. Bort med allt dryga smink som jag proppat på mig å sen bums i säng, vaknade faktiskt nu typ eller kanske för en halvtimme sen men inte så konstigt heller..

Ikväll kommer jag åka på julmiddag med Emmi and the Co. Ska bli riktigt trevligt och jag har inte direkt köpt nya kläder att ha på mig men ja har en svart fin klänning ja kan ha, skor ja de va ju annat de, nä men för hitta några ja kan ha.. Efter det får vi se vad som händer helt enkelt, fan klockan är redan 15:22, jisses ska vara där kl 17 redan tror ja, å lär ta bussen SUCK! well, vi hörs kamrater ;) Tjing /sb



                           "Sandras puppiga lärjungar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0