IT SMELLS CHRISTMAS..

Morsning där ute!, inte många dagar kvar till julafton och jag är på topp humör! De senaste dagarna har jag vaknat runt 1-2 varje dag men äntligen har jag lyckats stigit upp runt 12 känns skönt även fast jag somnade runt 5 på morgonen haha.. That's me!. Satt hela kvällen igår och kollade på ''Tack Gode Gud'' ni vet när kändisarna får byta om till en karaktär och sedan gå in till scenen och där börjar pjäsen medan dom inte har en blekaste vad den handlar och sedan komma på egna repliker, vissa är ju strååålande haha så kul att se faktiskt (:

Idag ska jag å bröderna mina inkl. papi dra oss till farmor för lite mys, sätta upp granen och pyssla till det lite sådär ska även göra julmaten, känns som flera år sen jag träffade min farmor nu så nuså, nu kommer jag hihi.. Fast inte förnst 3-4 vi ska dit så före det blir det lugnt här hemma, poppa musik, kanske sätta igång en film osv...
Well lite morgonskrivning, vi hörs under dagen Tjing /sb

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0