I WANT TO TAKE CARE OF MY MEMORIES, WELCOME ME, WELCOME ME TONIGHT

Men hallå där!, sket faktiskt i bloggen igår förutom de lilla inlägget om bloglovin, men kände verkligen att jag inte pallade. Aja behöver inte säga så mkt om gårdagen, då kan ni gå in på Emmis blogg istället och kika där om våra runingar fram å tillbaka å paniken och att jag iaf köpte mysiga vantar mössa och Halsduk från Indiska, hade inte räknat med 400 spänn men mami betalar tillbaka haha tack :) Idag då, jo skolan gick asbra, lugn mattelektion som för en gångs skull gick rätt så fort vad jag tyckte iaf, å en mkt bättre Administration med Massage stund, lite roliga övningar och sedan träna inför alla våra teatrar.
Tog bussen hem tjugo i 4 å efter det tills nu har jag BARA legat i sängen min å somna, vakna, somna... ah ni förstår men kollade på Vänner iaf, sjukt bra. Har fått lite liv i mig nu så jag orkade hasa ner från övervåningen och sitter med lappisen i köket. Kommer inte hända mkt den här kvällen, skönt att man blev klar med lite läxor idag iaf, måste egentligen jobba på mitt projekt till Bransch, men det visar sig det, kanske kan hinna med den en liten stund också :) Justja det är ju fan 2 dec. å jag har fortfarande inte öppnat min HSM kalender, så om jag gör det ikväll får man dubbelt opp med choklad Mums!
Nu ska jag iaf sno cola av brorsan min och lyssna på ''pigg'' musik. Tjing då /sb

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0