I WANT IT ALL!

Dagen i Gävle igår var mer låångsam för mig å Emmi än vad man förväntat sig haha. Gick där i timmar och inte shoppa ett piss typ. Innan allt stängde hittade jag en klänning från Vero Moda iaf som jag fick med mig, köpte även in 2 par svarta strumpbyxor från H&M. Vi gick senoch käkade mat på Roma, kebabpizza såklart och sedan gick vi till bion. Satt där i ungefär 1,5 timme innan vi skulle gå in, men ah hade inget annat för oss.. YES MAN skulle vi se och ja den va faktiskt rätt bra! Riktigt rolig med Jim Carrey så den rekomenderar jag verkligen :) Vi åkte sedan hem efter den och satt för det mesta och pratade i min säng innan sovdags..

Idag kom vi upp runt 12 och vi gick till stan nästan på en gång, skulle leta lite grejer till nyår och annat smått å gott. Hittade inte ngt först direkt men tillslut hade jag fått med mig:
Tunika/Klänning från B.young
Liten festlig väska från Lindèx
2 hårfärger (som ska färgas och slingas med senare idag)
Hårspray & Bodyspray
Läppglans från Kicks
Vi käkade även mat på donken. Emmi åkte för en stund sen nu och jag kommer inte gö så värst mkt ikväll, ska börja färga håret snart och efter det är det dags för slingning, se hur det kommer att gå.. men annars satsar jag på filmmaraton, lite chips och cola. Imorgon är det NYÅR!!! och jag är TAGGAD!!! vi hörs Tjing /sb


Kommentarer
Postat av: madelene

Jaha okej, men det kanske ordnar sig ändå! Tone har några planer, vi hör av oss i morgon om det blir något :)

2008-12-30 @ 20:36:32
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0