I LIKE TO MOVE IT, MOVE IT

Jaa jag somna tidigt igår så hann inte skriva ngt inlägg direkt. Sover så konstigt nu förtin tkr ja, ena dagen sover ja inte alls utan är vaken 24 timmar å sen äre bra med det, åsså som nu de senaste dagarna har ja somvanligt vart uppe på dagarna med lagt mig runt 8 på kvällen och sedan vaknat upp runt 4-5 på morgonen igen och är pigg så jag går upp den tiden, wierd det där, men tackar att det är lov iaf, annars hade det blivit lite problemo..

Idag åker ja å Emmi till Gävle heeela dagen, först shopping på HÖG nivå och sen liten middag på kvällen på ngn restaurang och sen går vi på Yes Man på bio, ni vet den nya filmen med Jim Carrey. Ska bli kul å se med tanke på att han är ju king över dom roliga! Nä nu blire frulle för mig om en stund å lite film, kanske hörs innan jag drar men hare bäst Tjing /sb

                 

Kommentarer
Postat av: m

Hej! ;D

Vad händer på nyår? Vet du någon förfest? Det är snålt med sånna iår, haha ;D

2008-12-29 @ 15:23:30
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/
Postat av: madelene

jaha okej, men vet du nåt ställe man kan vara på före? hemma hos ngn kanske, isåfall kanske vi fyra och nån till kan ha nån liten förfest iallafall? Men vi fyra menar jag att Emelie och tone är inräknade också, haha.

2008-12-30 @ 15:16:24
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0