CINDERELLA WITH NO SHOE..

Tjabba Tjena Hallå!
Vaknade runt 14 idag pga att jag INTE kunde somna igår kväll, somnade väl runt 6 halv 7 på morgonen, sjukt! Ledig som sagt, skippade badet iaf, får bli som det blir men vi sandvikare orkar inte åka in för att ta en simtur å sen åka hem igen, det är för jobbigt enligt oss haha.. Nu sitter jag å kollar runt på en massa skor å kläder som jag blir helt galet kär i, vet ett par sommarskor som jag nog ska beställa snart från Nelly. Sjukt fina klackskor och riktigt somriga för bara 314 spänn!
Klänning har jag också hittat som jag vill ha på nyår, kostade bara 300 den också tror ja, men den får jag beställa efter julen isåfall så den kommer precis i tid till nyår haha.. Nog med babbel vi hörs sen Tjing /sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0