CAUSE WE ROCK!

Man kan ju undra hur jag sover på nätterna? eller vetinte vad ja ska säga egentligen... men nu är jag död iaf pga, jag somnade runt 9 tack å lov äntligen somnar man tidigt! ah somnade bums men vaknade upp kl 1 igen, gick ner å hämta ngt att dricka bla bla.. sen försökte ja somna igen låg i halvtimme å stirra upp i taket ASPIGG vad jag! Så drog igång en film då så kanske jag blir trött, Material Girls fick det bli. nää pigg som satan efter den också, så kl var väl kanske halv 5 eller 5 då, jippie ingen ide å sova, så drog igång Camp Rock som jag precis har kollat klart på.. Asså sjukt sjukt sjukt, så nu har ja inte sovit ngt sen ja vakna upp kl 1, å nu är jag pigg fast ont i huvvet men får stå ut, ska möta Emmi kvart över 9 på rc å sen va till skolan till 14 typ.. Stå ut! Tjing /sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0