ANNANDAGJUL 2008

Igår åkte jag å Emmi in till valbo för lite mellandagsreashopping..
Åkte med halv 11 bussen och kan säga att det va proppat så in i bomben! Efter ett tag kom det in en sluskgubbe in i bussen som jag tror ingen gillade. Han stank piss, dreglade förfan och hade gula tänder. Mysigt? näääe inte så värst nej. å han skulle såklart stå brevid mig o Emmi. Great..
Vi kom tillslut fram till valbo (tackålov) började inte med shoppingen sådär Pang för ni skulle sett folket omg! så började med det lite mer på eftermiddagen och Emmi och jag fick med oss en del kläder och annat riktigt bra grejer! Emmi köpte dansmatta, en sån jag har och ett sånt spel fast det andra, och jag köpte det nya sing it, ni vet med Miley Cyrus, Jonas Brothers o Aly & Aj å en massa fler!

Vi hann med att käka där inne också och tog även en fika inne på Ikea. Ritkigt bra dag fast trååångt haha!
Tog bussen hem sen och jaa vi lyckades såklart gå av vid fel hållplats, vi skulle stiga av den som va snart därefter eftersom vi skulle till boänge. Så happ där stog man och ingen buss gick igen förnst om ngn timme. Men vi gick tillslut till ett hus där en tant å farbror bodde så vi frågade snällt om vi fick låna telefonen och det fick vi! Jättesnälla va dom och vi tackade dom jättemkt för att vi fick låna telefonen, men det lönade sig inte iaf, mami kunde inte hämta eftersom hon skulle ut och hade inte tid för hon fixade och skit, och papi ringde ja inte till hah eftersom jag vet att hans bil är trasig.. men så det blev en walk hem.. har nog aldrig frusit ngt så in i helvete den kvällen.. kom in iaf äntligen och då hade mami å Kent redan åkt så det blev att värma sig, sätta igång Sing It spelet och sjuunga loss! La oss runt 7 tiden på morgonen, great. Tjing /sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0