YOU CAN'T STOP THE BEAT

Godmorgon gott folk, eller för vissa är det godmorgon, själv har man vart uppe sen 9. Dagens planer då.

* Tåget till skolan & hämta laptopen, sedan knäppa kort.
* Valbo m Emmi.
* Umgås m Emmi kvällen lång.

Det är väl de. Kan knappt bärja mig att få hämta ut laptopen idag. Nä, men underbar dag idag, efter allt på skolan får man sluta och sen kom den efterlängtade helgen!
Nu sitter jag med en kopp Obo'y brevid mig och efter detta inlägg måste jag börja tänka lite framåt. Fast vet redan vad jag ska ha på mig eftersom det är Stråålande dag idag =) . Ska även sminka mig lite grann iaf.
Lite kort skrivet idag, hörs senare Tjing /sb

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0