YOU ARE THE DANCING QUEEN!

HEJ
Är nere i Boänge nu, gick på MAMMA MIA med Emmi då, typ världens bästa film hittills som jag har sett, bara älskar den :) Kom precis då bion skulle börja sikken tur att man hann!
Nä, men om ni undrar om jag rekomenderar den så, Ja gott folk det gör jag :)

Ikväll blire inge mkt å göra Emmi vela åka hem så, jag som sagt åkte till Boänge. Halv 2 inatt har jag bestämt att jag ska kolla på Fjorton Suger. Nattuggla som man själv är, orkar jag sitta uppe å kolla på den, va längesen nu !
Men nu före det blir det en jädra massa godisätande + att jag ska ladda hem alla låtar från filmen å bara sitta och njuta :) Min kväll med Mamma Mia Tjing /sb

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0