YEAH, GIVE IT TO ME BABY!

Ja nyduschad och reda för att kolla på 10 orsaker att hata dig som går om några minuter på 5an. Ska bli mysigt å tare lungt å få kolla på film en härlig torsdagkväll, kvällen och natten mot HELG som det kallas. Helg är ett ord som alla borde älska, vi tackar att det finns :)

Idag i skolan hade vi studieteknik med Carolina först därefter Lunch å ännu därefter lite småsnack om ditt och datt. Efter det slutade vi, alltså kring 13:00, jag å Emmi gick genast på stan och köpte en laptop-väska till våra datorer som vi får imon, FYFAN vad glà jag är!, slipper jag denna ruttna sak i mitt rum å kan på dirr använda en sådan liten uppfinning. Underbart att få en egen laptop att hålla reda på. Det som är så bra är att man får den sen efter sina 3 år på skolan och dessutom ha den hemma när man vill alltså det är sin egen :)
Det kommer kosta 250:- per år och när vi sedan går ut skolan får vi slänga dit en 1000-lapp till så är den vår! fyfasiken vad billigt, ah I love It =)

Efter vi hade handlat så skulle vi gå tillbaka, då två tjejer med snygga pannband dök upp å frågade om vi vela bli bärda över övergångsstället, vi skrattade till lite men vi tackade inte nej :). så dom tog armar och ben och bärde över oss, Tack så snällt :) haha, deras skola tror jag det va hade ngn slags kamp och vi blev med på kort också, på deras kamera iaf hih. faktiskt rätt komiskt !

Aja, klockan tickade fram till 15:18 och vårt fina tåg kom och hämtade oss. Åkte hem slappade runt lite hemma här hos mig och sedan drog vi båda mot Stensätra. Emmi åkte hem och jag till träningen. Träningen gick suveränt, stackars becka som gjorde illa foten där :( Skjussade sedan hem Malin på cykeln till lassas och sedan hem till pappa för att ringa till jennie pga att jag smartskalle nr. 1 glömde min mobil i hennes korg, så ringde henne från pappa å mötte sedan upp henne. NU ÄR JAG HEMMA IAF! hah som sagt nyduschad och nu kollar jag på film.

Imon börjar vi kl 13:00 och ska få våra efterlängtade datorer och sedan ska våra lärare knäppa kort på oss en efter en så dom ska kunna lära in sig våra alla namn och vilka vi är. Efter det ska jag umgås med Emmi. Filmen kallar skriver sen Tjing /sb

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0