WHEN I GROW UP

I wanna be Famous, I wanna be a Star..
Ja får väl se vad livet har å ge oss, jag hoppas på stora grejjer iaf! :)
Fråga mig inte varför jag tog upp det nu men har inget bättre för mig att göra nu innan jag ska dra mig iväg på träning. Börjar halv 7 till 8 så åker väl om ett tag.

Efter träningen tänkte ja eller jag såg jag att det var En Prinsessas Dagbok på Tv kl 21:00 så Självklart ska jag sätta mig ner och kika på den. Det va länge sen jag såg den så ska bli skönt de, men lite obo'y och kakor på sidan om!
Nä ska ta å dricka ngt nu tror ja, fick världens huvudvärk efter skolan idag å hoppades på att det skulle gå över nu när man kom hem men den sitter i :/ Tråkigt nog..

Well. Ska gö mitt nuja, hörs ikväll Tjing /sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0