WELL, HERE I COME.

Hej uppesittare, kollade på Fever Pitch men, jo den dög men den blev lite dryg i slutet tkr ja!  well, funderar på om jag ska gå å lägga mej eller starta en rensning i garderoben som mamma tyckte jag skulle göra tidigare idag så vi kan lägga ut de på internet å förhoppnings tjäna lite cash :) ja om man säger såhär, det skulle ju inte sitta fel !

Nä, så ska ta å besluta vad jag ska göra iaf, skulle vara bra om jag la mej för ska upp 8 imon, sen ska jag å Emmi dra på stan å inhandla ni vet skolgrejjer som anteckningsblock almanacka sudd pennor pärm o.s.v gymnasiet vill ju inte ge oss de ^^ men det ska bli kul iaf å fynda lite. ah men shit the same då om jag startade upp en rensningsmaraton i garderoben nu kommer ja kanske tröttna?, njäe men kanske inte då. aja ska inte slösa tiden med att sitta här å ställa frågor till mig själv...

Just ja imon ska vi in till TBS också för en rundtur i skolan och sånt, riktigt spännande! Får man se alla nya ansikten också som man kommer gå med. shit. näe skojja, ska bli kul :) Nu ska jag dra mig härifrån å tänka lite. Tjing /sb 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0