WELCOME TO MY LIFE

Ja, har nyss suttit på Jernvallen med Johanna och kika på Davids träning, tråkigt nog var dom bara 7 pers där stackarna men det va kul ändå å kolla :), ja å Johanna hade packat upp med cola å hela kittet fyfan i mig vad gott !
aja kan berätta lite om the school day, började dagen med att åka med klassen till Hemlingby, mysigt ställe en bit bortanför Gävle. När vi kom dit delade dom klassen i två grupper ja? vi är som sagt 32 st!. aja sen körde vi lite namnlekar, så jävla bra för kan redan halva klassens namn :)

Efter det blev det tipsrunda, skönt att jag kom med en som heter Alexandra för henne kan jag prata med hur bra som helst, nästan som man känt na i 77 år fan :) kanon! Å alex fick också gå med oss, kunna prata lika bra med han också :). Efter det, ja korvätning å sedan tillbaka till vår kära skola.

När vi kom tillbaka så fick vi alla sätta oss i klassrummet för då skulle alla lärarna komma in en å en för att presentera sig inför oss, dom hade 10 min. var på sig. Vissa va lite långtrökiga när dom stog där medan vissa va full med humor :) känns hur bra som helst! vi slutade väl kanske runt halv 3 tror jag det blev. Jag å Emmi väntade på tåget men innan de köpte vi chokladbollar och cola!.

Väl hemma drog vi hem till mig och sedan ut på stan. Skulle köpa en parfym idag som jag väntat på aslänge men den kommer aldrig så köpte Britney spears nya parfym istället för 325:-, skitgott luktade den. Emmi letade efter slip-in skor men hittade tyvärr inga, så får köpa det ngn annan gång helt enkelt :) När vi kom hem åkte Emmi till sitt place och jag tog det lungt. Nu som sagt har jag nyss kommit hem så NU ska jag lägga mig, gonatt gott folk! Tjing /sb




Kommentarer
Postat av: J.b

Nääääääää men herregud vilken biiiiiild! Fulaste jag sett i heeeela mitt liiv, och jag har left i 15.3/4 åååår :S

2008-08-22 @ 16:30:43
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: /SB

haha min pullis är aldrig ful :)!!!

2008-08-23 @ 20:01:19
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0