TOGETHER WE RUN THIS SHOW

Tjena Hejsan Allihopa!
Skolan va helt okej, vi lyssnade på ngn som kom från nån reklamkedja och sedan resten av dagen jobbade vi med våra uppdrag, Jag Jenna Emmi Annie & Julia började filma idag, gick väl som det gick men det ska väl bli bra de här :)

Imon kommer vi iaf grejja lite med Progressen och sedan ska vi ha våra redovisningar, så om alla redovisningar blir klara imon som dom borde är vi lediga på fredag, å det skulle inte sitta helt fel!

Efter skolan drog jag å Emmi hem med bussen denna gång, å sedan drog vi till Marangoni å tog oss lite fika. Efter det kom vi hem till mig och slappade rätt mkt, har inte gjort ett piss kan man säga, Emmi åkte för ett tag sedan och jag käkade mat. Får se om jag ska till Emmi senare om hennes mamma ska jobba eller ej och hennes pappa är i Sthlm så då blir vi själva hela långa kvällen, så då kan vi göra vad vi vill, jag menar det är ingen spec skoldag imon om man säger så. Men som sagt får se hur det blir med de sen när hon hör av sig =)

Nu kom mamma precis upp med nybakad sockerkaka så ska smälla i mig lite sånt å kika på tv kanske eller fortsätta lyssna musiken. Tjing /sb

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0