THORÈN BUSINESS SCHOOL COP1A

Puh, då var man hemma igen efter en lång dag på skolan, kan berätta lite om vad vi gjort.

När vi kom fick vi gå in i klassrummet å där kom våra lärare, Carolina & Daniel, å kan meddela att Daniel är HET som sjutton, tacka gud för den läraren :) haha aja skitsamma, fick först ett papper där vi skulle lista ut vad våra lärare hade för intressen ålder o.s.v . det va rätt kul :).
Efter det berättade dom om skolan och andra saker. På fredag kommer vi få våran bärbara dator, JIpiie ser jag verkligen framimot! . på fredag ska vi också fotograferas tydligen, och ännu en sak på fredag, vi börjar 13:00 hur skönt som helst.!

Aja efter allt så fick vi lite fika eller vi tog frukt och pepsi. Därefter pratade vi lite i klassrummet igen å sen skulle vi gå på tipspromenad hah, men det var nog mest för att kolla hur skolan ser ut och vart allt låg. Sen kl 17:00 var det föräldrarnas tur att besöka skolan, å dom satt mest å pratade medan vi andra satt ute eller gick runt på skolan. Jag själv fick väldigt bra kontakt med Janina å det kändes bra så man har en till vid sin sida (A) Jag Emmi Jenna å Janina hah perfekt :).

Föresten så är vi 32 st i klassen, 3 killar och resten tjejer, ganska komiskt! å klassen som ni ser på mitt namn heter COP1A, lite checkt sådär!, men iaf, ni kan få se hur mitt schema ser ut denna slappvecka iaf !

TISDAG -  9:00-11:30 Källkritik, LUNCH, 12:30-15:00 Mentorstid.
ONSDAG - 9:00-11:30 Hemlingby, LUNCH, 12:30-15:00 Presentation av personalen.
TORSDAG - 9:00-11:30 Studieteknik, LUNCH, 12:30-15:00 Regler för datoranvändning.
FREDAG - 13:00 Utdelning av datorer, Fotografering.

Ja de va de, nu blir det förhoppningsvis tåg för mig och Emmi in till Gävle varje dag om tiderna stämmer in, ska kika om det sen. Har vart hemma länge nu, sitter å kollar på nånting om Paris Hilton, fråga mig inte varför plus att jag lyssnar på? ja gissa, Mamma Mia ofc :). ska lägga mig tidigt ikväll, somnade lite lätt när jag kom hem, så märks att jag måste få vila ut nu! Men skriver kanske ngt inlägg sen igen eller så är det här det sista för kvällen, jag hade en underbar dag iaf :) Tjing /sb

                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0