...THIS IS WHAT DREAMS ARE MADE OF

Ja godmorgon gott folk då är man tillbaka i bloggandet, Äntligen!
Idag måndag, trökmåndag om jag får ta i, vilket väder? känns så hopplöst nu ju.. Nu när det bara blir sämre och sämre väder tkr jag det börjar närma sig mer å mer skola, men när solen faktiskt håller sig här då äre mer sommarlov , så.. HIT MED SOLEN!

Men det börjar dra sig mot skoltajm iaf, det kan alla hålla med om men vill inte känna så :/ så därför ska ja skita helt enkelt att prata om det nu. Idag tänkte jag ta mej en tripp till farmor eller kanske rättare sagt om pappa orkar hämta mig, aldrig att jag går, fast det typ är 3 m dit men shit the same, eller så blir jag hemma å tare lungt bara :)

Ska väl smälla i mig lite mat snart också så jag inte svälter precis, men det ska jag väl inte behöva vara orolig för :) puss på er /sb             
                                                         
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0