THE SOUND OF GOODBYE

Så, då var Doobidoo slut med Pernilla Ola Babben & Andreas, det programmet hade sesångstart idag för i år 12 veckor framåt :) Alltid lika kul att kolla på! Sitter nu i Boänge och kollar på de. Imon ska jag iaf vara hemma hos mig med Emmi om nu brorsan kan hålla det han sagt till mej för en gångs skull.

Proppmätt fortfarande efter att vi åt runt 6 redan det är sjukt hur mkt jag åt fast ändå inte, de va inte så mkt mat men iaf, har inte käkat på hela dagen åsså käkade jag middag nu ikväll bara vräkte i mig! Har en massa gotta brevid mig men det är bara colan som förs ner i magen inget annat.. se om jag kan bli hungrig nu igen haha.

Ska bara sitta framför datorn hela långa kvällen, kolla på film ska jag göra senare också, men jag är jättetrött känner jag även fast jag la mig skaplig tid igår och gick upp vid 10 idag men men får väl se hur länge kroppen orkar hålla sig uppe.
Nu ska jag lyssna på musik och checka in bloggar! Tjing /sb

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0