THE BEST SPORT EVER!

Jahaaa, då var man hemma efter en HÄRLIG vinst borta i Ockelbo, började jävligt segt första perioden å lät dom göra ett mål på oss men sedan därefter gjorde vi vårt första mål å sen lät vi allt rulla in haha, Jag gjorde 2 mål, Malin gjorde 2 mål & Sandra A. gjorde 2 mål så ni kanske räknade ut där att det blev 6-1 till vårt gäng =)

Kom nästan nyss hem käkade lite lasagne och nu sitter jag med colan brevid mig, imon fredag ja själv är man ledig som sagt men vetinte alls vad jag ska hitta på, om jag är med Emmi eller så drar jag ner till Boänge om jag inte har ngt bättre för mig. Men jag ska iaf soooova ut Äntligen! Å inge träningar nu i helgen heller, vi fick vila så det var skönt TACK!

Ikväll då, ska jag väl kolla på tv, dryga med brorsan och nöta sönder datorn som alltid, ser fram imot det =) Tjing /sb

          

Kommentarer
Postat av: Jennie

åt också lasagne idag, haha xD

2008-08-28 @ 22:39:53
Postat av: /SB

HAHHA näääe FAN VAD BALLT! :D

2008-08-29 @ 00:10:28
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0