MY HEART WILL GO ON

Godmorgon
Lyckades lägga mej före 12 igår å inte runt 5 på morgonen, så jag kikade på SATC men somnade till det så det kändes skönt fast jag vaknade runt halv 8 idag :/ men lyckades somna om :) så nu är man vaken å pigg! förengångsskull.


Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra förutom att jag har träning på kvällen men det är på kvällen de ja, så vad ska jag gö nu då tro? Tänkte först städa rummet men det är väl ganska fint väder tkr jag det ser ut som så kanske
sätter mig ute å kopplar av en svänga.


Nä, frullen kallar å jag är hungrig som fan, ha en trevlig dag, Tjing /sb


Kommentarer
Postat av: E.

Måste va ett record den här sommaen å lägga sig före 12! ;) shit Soe, you made it.. (L)

2008-08-12 @ 13:29:28
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/
Postat av: /SB

hahahha jaa jag vet, känns riktigt skönt faktiskt! men det varar nog inte länge, typ idag blire väl sen sen kväll igen men man kan alltid hoppas (L)

2008-08-12 @ 17:57:07
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0