MY DREAM IS TO FLY OVER THE RAINBOW, SO HIGH!

Hej alla glada där ute, lite sen skrivning här men umgåtts med bror min å hans tjej nu hela kvällen, inte ofta jag brukar görs det, så väldigt trevlans det :)
Nu ska jag lyssna lite musik å slappa runt ett tag iaf, som jag sa, nu kommer jag säkert sitta uppe till 4-5 ändå även fast jag vela lägga mig i tid. Ni vet colan håller mig vaken, å kan banne mig inte sluta dricka det heller, typ det bästa som finns, Tackar den som uppfann det stort!

Well Well, fick sånt här otroligt sug att åka utomlands, fatta ligga å steka på stranden, en drink i handen å bara koppla bort allt här hemma. Underbart aha? + att man kan shoppa hur mkt som helst ! Hoppas det blir ngn resa nu i höst, inte sant Emmi? :) skulle sitta typ ASbra nu.

Imon då, jo då blire väl mest tare lungt på dan kanske, men får se om jag å Emmi skulle hitta på ngt kul sedan på kvällen å hon kanske sover över här? vem vet. Men.... det får vi ju se imon :) Just ja, cola å musik vare, Tjing då /sb

  

Kommentarer
Postat av: E.

japp nånstans lååångt bort ska vi! (L)

2008-08-15 @ 19:22:35
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/
Postat av: /SB

haha :D nämen (L)

2008-08-15 @ 23:08:37
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0