ME AND MY KARAOKE

Tjena där!
Så lördan igår då, jag å Emmi åkte iaf tillslut till valbo i halv 4 snåret. Dom stängde ju 18 såg vi så vafan 2 timmar, kan ju hitta ngt liksom. Så tog bussen in och när vi väl kom in började vi kika runt.
Jag är egentligen PANK om jag ska uttrycka mig så, men hade skramlat ihop lite pengar iaf. När vi skulle åka hem hade jag fått med mig:
Rosa Tygskor - Din sko 49:-
Ljusbruna Tights - Lindèx 19:-
Blåa Over Knee - Lindèx 19:-
Emelie hade också fått med sig tygskor, over knees och ett skärp från typ samma ställen då. Som ni ser handlade man bara på rean, men vadå? är man pank så är man och äre snyggt så äre :) Funkar bra med Reahandlande.

Innan vi kom hem drog vi oss till en restaurang och jag tog en vesuvio och Emmi kebabtallrik. När vi kom hem gjorde vi oss i ordning för vi hade hört att det var Karaoke Tävling på Cafè Fredo och inte vilken Karaoketävling som helst utan Sveriges bästa Karaoketävling, alltså alla från Gästrikland tävlar inom de. Piffade upp oss lite och gick sedan dit. När vi väl kom dit tog vi oss en cola och satt oss ner. Sedan började det välla in folk mer och mer men vi fick ju såklart inte sitta på Pubsidan, men men.. Sen SÅKLART skulle man vara 18 år för att vara med och Tävla. Whatta Fack liskom!? på skylten står det ''vem som helst får komma och tävla'' jo tjenare. så där försvann den chansen.

Aja, vi hade det astrevligt ändå, med alla som sjöng karaoke och det var världens skönaste liv där inne alla var i full gång, å vissa va väl lite småskumma, med tanke på att en gubbsak satt och kollade på Emmi heela tiden och tillslut sa han - Röker du? HAHA, vadå taggad han va då, ni skulle sett! Well, vi diggade till alla låtar typ och satt å knäppte kort ett bra tag å checkade in boysen vid bordet mitt-e-mot oss, yummie. =) men när kl var typ 22:00 bara så blev vi utskickade haha! vadå? gör det så mkt då om man bara sitter där? TYDLIGEN.

Vi kom hem bytte om lite och sedan tog en lång promme runt halva sandviken, Trevligt. Hemma igen gjorde vi lite Nachotallrik och satte oss ner för att kolla på ANGEL. Underbart bra film, äntligen fick man se den igen tänkte man men knappt efter att halva filmen gått höll man på att dö av trötthet, gjorde oss i ordning och somnade sedan runt 5.

Idag vaknade vi runt 10 men somnade om till halv 12 ungefär. Käkade frulle, sen satt vi inne på mitt rum i ca 3 timmar och inte gjorde ett piss.
Emmi drog sedan hem och jag städade rummet, fyfan vad fint det är nu :) . Nu sitter jag med maten i knät å skriver blogg som ni förstår. Ikväll blir det filmtittande, tex på En Prinsessas Dagbok 2 som går på tv om nån timme :) kan vara kul å kika på, länge sen. Skola imon så ska väl inte vara uppe för sent kan jag chansa på. Måste vara pigg och kry imon å se vad dagen har att ge, nu ska jag käka min mat och digga musik ett låååångt tag. Tack för mig /sb
  (Bilderna är lite cp pga att det var väldigt mörkt där inne på Cafè Fredo)




Kommentarer
Postat av: Emmi

A fantastic night! Alltid kul att pröva ngt nytt :)

2008-08-31 @ 20:32:21
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/
Postat av: /SB

Preeecis :D å det var ju kul där även fast vi lära gå ut hha, dit går vi fler ggr :)

2008-08-31 @ 21:19:10
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0