I'VE GOT SOUL BUT I'M NOT A SOLDIER

Ja, som det verkar nu ska jag inte till Emmi, hennes mamma åker nog inte ändå. Så istället så njuter jag av SATC på Tv, fast lite tråkigt för de program som går nu har jag sett då blire lite aha...
Men men alltid kul att kika på :)

Imon som sagt kommer vi först hålla på med progress och därefter redovisning av reklam/marknadsföring. Ska nog gå galant det där!
Just ja imon är det även match borta i Ockelbo, fråga mig inte vilken tid det va samling för det har jag glömt nu, så får ta å ta reda på det imorgon då. Men ska bli kul att spela match eftersom jag inte va med nu den senaste pga ''spyattack'' haha, usch det lät äckligt!

Well well, nu börjar SATC igen, puss & gonatt Tjing /sb

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0